نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

وعده شیطان

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

البقرة  268  :  «الشَّیْطَانُ یَعِدُکُمُ الْفَقْرَ وَ یَأْمُرُکُمْ بِالْفَحْشَاءِ وَ اللَّهُ یَعِدُکُمْ مَغْفِرَةً مِنْهُ وَ فَضْلاً وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ»

شیطان، شما را وعده فقر و تهیدستى مى‏دهد؛ و به فحشا(و زشتیها)امر مى‏کند؛ ولى خداوند وعده«آمرزش» و«فزونى» به شما مى‏دهد؛ و خداوند، قدرتش وسیع، و(به هر چیز) داناست.

آل‏ عمران  175  ‏: «إِنَّمَا ذٰلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءَهُ فَلاَ تَخَافُوهُمْ وَ خَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ»

این فقط شیطان است که پیروان خود را(با سخنان و شایعات بى‏ اساس،) مى‏ ترساند. از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید!

***

همیشه کسانی (شیطان و پیروان او) هستند که جامعه مؤمن را از دشمن و قدرت او می ترسانند تا خود بر مسند قدرت بمانند و این ما را به یاد واقعه مسلم بن عقیل فرستاده ویژه امام حسین علیه السلام به کوفه می اندازد که دشمن از عافیت طلبی و دنیا طلبی مردم استفاده کرد و فقط با تهدید از قدرت سپاه تخیلی شام همه را از اطراف مسلم پراکند و نهایتا منجر به شهادت مسلم و بعد از آن شهادت امام حسین علیه السلام و یاران و اصحاب با وفایش شد. 

فقط و فقط با تهدید توخالی

  • ابراهیم سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی