نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

شکرا یا ربی

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ق.ظ

  

تواشیح زیبای شکرا یا ربی شکرا همراه با ترجمه به مناسبت آغاز سال نو تقدیم به میهمانان عزیز سراج منیر

خواننده نوجوان : ابراهیم العبیدلی

دریافت تصویری
مدت زمان: 5 دقیقه 3 ثانیه
حجم: 7.63 مگابایت

 

دریافت فایل صوتی

 

مشاهده متن و ترجمه در ادامه
 

 

شکرا یا ربی شکرا                         ای پروردگارم همیشه از تو سپاسگزار

هدیت قلبی شکرا                            از اینکه قلبم را هدایت کردی
 
نورت دربی شکرا                          و راهم را نورانی و روشن فرمود
 
شکرا یا رب                                 ای پروردگارم از تو تشکر می کنم
 
یا منزل القرآن                              ای کسی که قرآن را فرو فرستادی
 
 یا خالق الانسان                            ای آفریننده انسان

یا ربی یارحمان                            ای پروردگار بسیار مهربانم

شکرا یا رب                                ای پروردگارم از تو تشکر می کنم
شکرا یا ربی شکرا                       ای پروردگارم همیشه از تو سپاسگزار

هدیت قلبی شکرا                           از اینکه قلبم را هدایت کردی

نورت دربی شکرا                         و راهم را نورانی و روشن فرمودی
 
شکرا یا رب                                ای پروردگارم از تو تشکر می کنم
 
انا بصلاتی اسلم                           من با نمازم مسلمان شدم (نشانه اسلامم نماز است)
 
وبالسعادتی انعم                              وبه سعادت و رستگاری رسیدم
 
افخر بأنی مسلم                            افتخار می کنم که مسلمانم
 
شکرا یا رب                              ای پروردگارم از تو تشکر می کنم
 
شکرا یا ربی شکرا                      ای پروردگارم همیشه از تو سپاسگزار

هدیت قلبی شکرا                         از اینکه قلبم را هدایت کردی

نورت دربی شکرا                       و راهم را نورانی و روشن فرمودی
 
یا خالق الاکوان                          ای آفریننده همه هستی
 
یا ربی یا رحمان                         ای پروردگارم ای رحمان

اکرمنی بالغفران                         با آمرزشت در حق من بزرگواری کن

شکرا یا رب                             ای پروردگارم از تو تشکر می کنم

شکرا یا ربی شکرا                    ای پروردگارم همیشه از تو سپاسگزار
 
هدیت قلبی شکرا                       از اینکه قلبم را هدایت کردی
 
نورت دربی شکرا                     و راهم را نورانی و روشن فرمودی
 
شکرا یا رب                             ای پروردگارم از تو تشکر می کنم

نور یا ربی دربی                       ای پروردگارم راه من را نورانی گردان
 
واستر یا ربی عیبی                    ای پروردگارم عیبم را بپوشان

واغفر یا ربی ذنبی                    ای پروردگارم گناهم را ببخش

 

 

 

دوما یا رب                             همیشه ای پروردگارم
 
دایم مَدَی الازمان                      همیشه و در همه زمانها
 
اکرمنی بالایمان                       من را با نعمت ایمان بزرگ بدار
 
واغفرلی یا منان                       و من را بیامرز ای خدایی که بر ما منت داری

دوما یا رب                             همیشه ای پروردگارم

شکرا یا ربی شکرا                    ای پروردگارم همیشه از تو سپاسگزار
 
هدیت قلبی شکرا                       از اینکه قلبم را هدایت کردی
 
نورت دربی شکرا                     و راهم را نورانی و روشن فرمودی
 
شکرا یا رب                            ای پروردگارم از تو تشکر می کنم

 

***********

متن و ترجمه : اختصاصی سراج منیر

 

  • ابراهیم سامانی

شکر

شکرا

نواهای آسمانی

نظرات  (۱۲)

سلام 

واقعا عالیه

پاسخ:
ممنون از اینکه به سراج منیر سر می زنید

از شنیدنش سیر نمیشم،خیلی قشنگه

عیدتون هم مبارک

پاسخ:
ممنون
عید شما هم مبارک

خیلی متشکرم 

واقعا شعر زیبایی بود

لذت بردم

پاسخ:
ممنون و متشکر
  • یه بنده خدا😅
  • سلام ممنون واقعا 🙏

    خیلی لذت بردم مخصوصا تو ماه رمضونی⁦👌🏻⁩

    اجرتون با امام زمان

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از لطف و بزرگواریتون

  • محمد وحدانی
  • احسنت 

    پاسخ:
    ممنون که به سراج منیر سر زدید

    السلام علیکم

    یکی از بهترین نشیدهای است که شنیده ام و ازش خاطرات زیباا دارم.

     

    پاسخ:
    ممنون که به سراج منیر سر زدید

    لطفا پیگیر درخواست آهنگ پیشوازش از همراه اول هم باشید

    پاسخ:
    چشم ان شاء الله
  • فاطمه ثنا
  • سلام
    شعر و آهنگ و همه اش واقعا زیباست.سپاس

    پاسخ:
    ممنون و التماس دعا
    کلیپ را هم واسه دانلود قرار بدید
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون از تذکر بجای شما دوست عزیز
    فایل خراب شده بود که فایل فایل تصویری و صوتی کم حجم و با کیفیت آن را جایگزین کردم.
    با سلام و تشکر 
    خیلی دوست داشتم متن این شعر زیبا رو داشته باشم که خدا رو شکر توی سایت شما پیدایش کردم، خیلی زحمت کشیدید دستتون درد نکنه.
    پاسخ:
    خدا رو شکر.
    ممنون از لطف شما
    سلام خیلی تشکر از اینکه اصل متن و ترجمه ی آن را در سایت قرار داده اید.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش می کنم.
    الحمدلله
    خداروشکر
    احسنتم  شعر زیبایی بود
    عیدتون هم مبارک 
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    عید شما هم مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی