نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

نگاه قرآنی به ماجرای پزشکان بدون مرز

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سورة الممتحنة : 1  «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ یُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِیَّاکُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّکُمْ ...»

اى کسانى که ایمان آورده‏اید، دشمن من و دشمن خودتان را به دوستى مگیرید [به طورى‏] که با آنها اظهار دوستى کنید، و حال آنکه قطعاً به آن حقیقت که براى شما آمده کافرند، پیامبر و شما را بیرون مى‏کنند بخاطر ایمان آوردن به پروردگارتان ...

*****

یک تیم پزشکی از پزشکان بدون مرز، از فرانسه برای کمک به بیماران کرونا در ایران آمدند که بعد از فرمایشات امام خامنه ای در باره عدم اعتماد به کمک دشمنان و حمایت و پیگیری نیرو های انقلابی تقریبا ختم بخیر شد.

اما به جهت هجمه ای که رسانه های زنجیری دشمن چه در داخل و چه در خارج کشور به نیروهای انقلابی بخاطر این ایستادگی در مقابل دشمن وارد آورده و می آورند ، بیان چند نکته را ضروری دانستم.

نکته اول :

این سازمان علیرغم ظاهر مردمی و خصوصیش کاملا تابع سیاستهای جهانی تحت کنترل نظام سلطه و صهیونیزم جهانی است و اگر هیچ دلیلی نبود مگر تأسیس این سازمان توسط راکفلر و تأمین عمده بودجه آن از طرف خانواده راکفلرهای یهودی صهیونیست معلوم الحال ،برای بی اعتمادی و سوء ظن به آنها کافی بود.

المائدة : 51   «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النَّصارى‏ أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمینَ»

اى اهل ایمان! یهود و نصارى را سرپرستان و دوستان خود مگیرید، آنان سرپرستان و دوستان یکدیگرند. و هر کس از شما، یهود و نصارى را سرپرست و دوست خود گیرد از زمره آنان است؛ بى ‏تردید خدا گروه ستمکار را هدایت نمى‏کند.

نکته دوم :

در بحبوحه جنگ سوریه در سال 1394 با تروریستهای چند ملیتی ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد شدید از سازمان "پزشکان بدون مرز"، تأکید کرد که این سازمان در خدمت سازمان اطلاعات فرانسه و شاخه این سازمان در سوریه است. به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: بیمارستانی که مورد هدف قرار گرفته بدون مشورت با دولت سوریه از سوی شبکه به اصطلاح "پزشکان بدون مرز" فرانسه احداث شده و شاخه سازمان اطلاعات فرانسه است که در سوریه کار می‌کند.(جاسوسان بدون مرز)

نکته سوم :

این سازمان در ابتدای سال  2018 نیز اعلام کرده بود که ۱۴۸ فقره شکایت و یا هشدار در زمینه سوء استفاده جنسی کارکنان به خصوص در آفریقا به قسمت مدیریت ارسال شده است.

نکته چهارم :

اما نقش مأمن و مآوای منافقین یعنی فرانسه در این ماجرا

فابیوس به نمایندگی از فرانسه در مذاکرات هسته ای در سمت وزیر خارجه فرانسه نقش اصلی را در تحمیل برجام بر ایران ایفا کرد به گونه ای که از او به عنوان نماینده اسرائیل در مذاکرات نام برده میشد، از یهودیان متعصب ،صهیونیست و عاشق اسرائیل است که در همان سال 1360 خون های آلوده به ایدز و هپاتیت را به ایران صادر کرد و اینگونه بود که این بیماری منحوس وارد ایران شد و تا به حال قربانیان بسیار و هزینه بی حدی را به مردم عزیز ایران تحمیل کرده است.

«لوران فابیوس» نخست وزیر فرانسه در سال 1360 و وزیر خارجه فرانسه در زمان مذاکرات برجام ، در پی توافق هسته‌ای که میان ایران و کشورهای 1+5 حاصل شد، همزمان با هفته ملی بیماران هموفیلی یعنی یکم تا هفتم مرداد در سال 1394، بدون پرداخت حتی یک ریال غرامت به مظلومین و باقی ماندگان و خانواده های پرونده خون‌های آلوده فرانسوی که خود او مسبب اصلی آن بود علیرغم مخالفت نیروهای انقلابی و دلسوز ،به ایران آمد و مورد استقبال بسیار گرم روحانی قرار گرفت.

این دهن کجی برای مردم عزیز ایران و بخصوص برای خانواده های آسیب دیده بسیار گران بود اما صدایشان به جایی نرسید و صبر را پیشه کردند و خون جگر خوردند.

ولی این ماجرا بُعد دیگری هم داشت و آن تعجب جهان اسلام از استقبال گرم روحانی از کسی بود که بعد از توهین بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی اِبدو ،به پیامبر اسلام (صل الله علی و آله وسلم) و اعتراض گسترده مسلمانان جهان ، تمام قد به دفاع از آن پرداخته بود.

 

مائدة : 57  «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الَّذینَ اتَّخَذُوا دینَکُمْ هُزُواً وَ لَعِباً مِنَ الَّذینَ أُوتُوا الْکِتابَ مِنْ قَبْلِکُمْ وَ الْکُفَّارَ أَوْلِیاءَ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ»

اى اهل ایمان! آنان را که دین شما را به مسخره گرفته‏اند، چه از اهل کتاب و چه از کافران، سرپرستان و دوستان خود مگیرید؛ و اگر مؤمن هستید از خدا پروا کنید

نکته پنجم :

پرونده خون‌های آلوده به ویروس ایدز و هپاتیت عفونی C واقعه هولناک جدی در زمینه بهداشت عمومی جهانی بود که در اواخر دهه 1970 تا  1985میلادی رخ داد. شرکت‌های درگیر در این پرونده شامل انستیتو مریو فرانسه، شرکت بایر آمریکا و آلفا تراپیوتیک، باکستر و کاتر، می‌شدند. در دوران نخست ‌وزیری فابیوس بود که خون‌های آلوده در فرانسه توزیع شد و انستیتو مریو فرانسه فرآورده فاکتورهای انعقاد خونی آلوده به ویروس HIV و هپاتیت را صادر کرد. به این ترتیب در نتیجه خیانت تعدادی از بیماران هموفیلی و سایر دریافت کنندگان کشورهای مقصد، به ویروس HIV و بیماری ایدز و هپاتیت مبتلا شدند. از جمله این کشورها می‌توان به آمریکا، ایتالیا، کانادا، ژاپن، پرتغال، عراق، ایرلند، عربستان و ایران اشاره کرد. اینجاست که میگوییم صهیونیسم جهانی به فرماندهی یهود ،اهمیتی به جان انسان ها نمی دهد چه دوست چه دشمن.

دشمن که دشمن است و باید از بین برود و دوست هم ابزاریست برای رسیدن به هدف که باید باشد اما به قدر ضرورت و بعنوان خادم قوم برتر یعنی یهود.

با این اوصاف آیا اعتماد به این گرگ های در لباس میش عاقلانه است؟

نکته ششم :

ظاهرا تعدا 48 تخت!!!!! همراه یک تیم 9 نفره شامل دو پزشک!!!!! یک چادر!!!!! 100 ماسک!!!!! 500 لباس پرستاری برای کمک به ایران ارسال شدند. یاد این جمله از بنده خدایی افتادم که می گفت فقط پایگاه بسیج محله ما سه تا پزشک داره و تو هفته بیش از این تعداد ماسک تحویل میده. دیگه حرفی برای گفتن نمی ماند مگر اینکه بگویم دشمن نادان برای فریب و ضربه به مردم عزیز ایران حتی حاضر نیست برای این کار هزینه کند.

سؤالی که پادوهای نظام سلطه و دلقک های منافق آنها در داخل و خارج باید پاسخگوی آن باشند این است که اگر شما قصد و نیت خیر دارید چرا سال هاست شدیدترین تحریم های تاریخ را بر مردم بزرگ ایران تحمیل کردید و حتی از ورود داروهای ضروری که باعث مرگ تعدادی از عزیزان شد جلوگیری کردید.و چرا الآن و در این شرایط این تحریمها را بر نمیدارید،علاوه بر اینکه خودتان متهم ردیف اول ویروس کرونا هم هستید و خودتان تا گردن در مشکلات ناشی از کرونا فرو رفته اید.

 

آل ‏عمران : 54  «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرینَ»

و [دشمنان‏] مکر ورزیدند، و خدا [در پاسخشان‏] مکر در میان آورد، و خداوند بهترین مکرورزان است.

*****

نکته هفتم :

اظهار نظر عجیب و غریب و ضد و نقیض بعضی از مسؤولین :

ربیعی سخنگوی دولت با بیان این که در حال حاضر از نظر تعداد تخت‌های بیمارستانی کمبودی نداریم!!!! تصریح کرد: سفر پزشکان بدون مرز به ایران در هماهنگی کامل با دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است!!!! ضمن ارج نهادن به کمک‌های پزشکان بدون مرز، تجهیزات اهدایی آنها در منطقه مورد نیاز وزارت بهداشت استفاده خواهد شد!!!!!

جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت:

در حال حاضر استان اصفهان (یکی از کانون های اصلی کرونا) نیازی به احداث بیمارستان سیار با ۴۸ تخت برای مبتلایان به ویروس کرونا ندارد.گروه «پزشکان بدون مرز» در کشور حضور دارند و از امکانات بهداشتی و درمانی ایران بازدید کرده‌اند!!!!!

سخن آخر

امام خانه ای :

اگر چنانچه این تهمت درست باشد و شما این ویروس را به وجود آورده باشید، این کارها از شماها بر می‌آید. یا اگر کسی را به عنوان درمان‌کننده و پزشک بخواهید بفرستید، ممکن است او بخواهد بیاید اینجا، اثر عملی سمّی را که تولید کرده‌اند را از نزدیک ببیند؛ چون گفته میشود که با استفاده‌ی از آشنایی‌های ژنتیک ایرانی که از وسایل مختلفی به دست آورده‌اند، یک بخشی را بالخصوص برای ایران درست کرده‌اند؛ خب این ممکن است بخواهد بیاید ببیند که اثرش چگونه شد؛ اطّلاعات خودشان را تکمیل کنند و دشمنی خودشان را بیشتر کنند؛ بنابراین این حرفی نیست که کسی از ملّت ایران این را قبول کند.

 

آل ‏عمران : 21   «إِنَّ الَّذینَ یَکْفُرُونَ بِآیاتِ اللَّهِ وَ یَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ حَقٍّ وَ یَقْتُلُونَ الَّذینَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النَّاسِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابٍ أَلیمٍ»

کسانى که به آیات خدا کفر مى ‏ورزند، و پیامبران را بناحق مى‏ کشند، و دادگستران را به قتل مى‏ رسانند، آنان را از عذابى دردناک خبر ده‏.

اختصاصی سراج منیر

  • ابراهیم سامانی

پاسخ به شبهات

نظرات  (۱)

  • زندگی رویایی
  • ممنون که دنبال میکنید

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی