نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

آل سعود یا آل شیطان

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
میدونم شما هم مثل من این روزا دلتون از بعضی چیزا گرفته مثلا همین هجوم وحشیانه سعودیها به مردم مظلوم و بی پناه یمن ، واقعا این دنیا چه ارزشی داره که آدمی بخاطرش از حیوانات درنده در وحش گری جلو بزنه؟
آیا این هنر است که بجای جرات درگیری از روبرو با نامردی تمام از هوا بمب بریزی رو سر مردم بی دفاع؟


ای شیاطین آیا به کشتن نوزاد و زن و کودک مباهات می کنید ؟ آیا از این ذلت بالاتر هم ذلتی هست؟
حکومتی که بجای خادم الحرمین الشریفین القابی همچون : خادم الشیطان یا خادم الامریکا یا خادم الیهود و قاتل الاطفال بیشتر به قد و قامتش برازنده است.
ولی این نوزادکُشهای خونخوار بدونن که فریب خورده ای بیش نیستند و به زودی گُل و بلبلشان تبدیل به خار و خاشاک خواهد شد :

الحدید : 20   «اعْلَمُوا أَنَّمَا الْحَیاةُ الدُّنْیا لَعِبٌ وَ لَهْوٌ وَ زینَةٌ وَ تَفاخُرٌ بَیْنَکُمْ وَ تَکاثُرٌ فِی الْأَمْوالِ وَ الْأَوْلادِ کَمَثَلِ غَیْثٍ أَعْجَبَ الْکُفَّارَ نَباتُهُ ثُمَّ یَهیجُ فَتَراهُ مُصْفَرًّا ثُمَّ یَکُونُ حُطاماً وَ فِی الْآخِرَةِ عَذابٌ شَدیدٌ وَ مَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَ رِضْوانٌ وَ مَا الْحَیاةُ الدُّنْیا إِلاَّ مَتاعُ الْغُرُورِ»

بدانید که زندگى دنیا [یى که دارنده ‏اش از ایمان و عمل تهى است،] فقط بازى و سرگرمى و آرایش و فخرفروشیتان به یکدیگر، و افزون خواهى در اموال و اولاد است، [چنین دنیایى‏] مانند بارانى است که محصول [سبز و خوش منظره‏ اش‏] کفار را به شگفتى آورد، سپس پژمرده شود و آن را زرد بینى، سپس ریز ریز و خاشاک شود!! [که براى دنیاپرستان بى ‏ایمان‏] در آخرت عذاب سختى است و [براى مؤمنان که دنیاى خود را در راه اطاعت حق و خدمت به خلق به کار گرفتند] از سوى خدا آمرزش و خشنودى است، و زندگى دنیا جز کالاى فریبنده نیست‏.

آل سعود کودک کُش بدان کلام خدا تخلف ناپذیر است و حتما تحقق پیدا می کند:

فاطر : 5   «یا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ فَلا تَغُرَّنَّکُمُ الْحَیاةُ الدُّنْیا وَ لا یَغُرَّنَّکُمْ بِاللَّهِ الْغَرُورُ»

 اى مردم! بى ‏تردید وعده خدا [درباره قیامت‏] حق است، پس این زندگى دنیا [ى زودگذر،] شما را نفریبد و شیطان فریبنده، شما را [به کرم‏] خدا مغرور نکند.



ای آل سعود وحشی فکر نکن زدی و در رفتی دوره ی بزن و در رو گذشته باید منتظر عذاب سختی باشی هم در این دنیا و هم در آخرت.

إبراهیم : 42   «وَ لا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّما یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فیهِ الْأَبْصارُ»

و خدا را از آنچه ستمکاران انجام مى‏ دهند، بى‏ خبر مپندار مسلماً [کیفر] آنان را براى روزى که چشم‏ها در آن خیره مى ‏شود، به تأخیر مى ‏اندازد.
بله ای آل شیطان تو فریب خوردی ای بدبخت تو گول دنیا رو خوردی و عذاب آخرت انتظارت رو می کشه و اون روز دیگه پشیمونی سودی ندارد.

اللهم عجل لولیک الفرج

  • ابراهیم سامانی

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی