نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

به شرط اینکه صاعقه‏ یى نفرستاده باشى

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَن کَانَ یُرِیدُ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا وَزِینَتَهَا نُوَفِّ إِلَیْهِمْ أَعْمَالَهُمْ فِیهَا وَهُمْ فِیهَا لَا یُبْخَسُونَ * أُولَـٰئِکَ الَّذِینَ لَیْسَ لَهُمْ فِی الْآخِرَةِ إِلَّا النَّارُ ۖ وَحَبِطَ مَا صَنَعُوا فِیهَا وَبَاطِلٌ مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ»کسانى که زندگانى دنیا و زیبایى هاى آن را بخواهند، ما در همین دنیا )نتیجه ى( اعمالشان را بطور کامل مى دهیم، و در آن هیچ کم و کاستى نخواهد بود* آنان کسانى هستند که در قیامت، جز آتش چیزى ندارند و آنچه در دنیا ساخته اند بر باد رفته، و اعمالى که انجام مى دهند باطل و بى اثر خواهد بود.

***

یک نفر از پیغمبر (صلی الله علیه و آله) شنید که ایشان فرموده ‏اند هرکس بگوید : «سبحان الله و الحمد للّه و لا إله إلّا اللّه و اللّه اکبر»، خداى متعال در بهشت براى او یک درخت مى‏ رویاند. گفت: یا رسول اللّه! پس ما در بهشت خیلى درخت داریم؛ چون این ذکر را خیلى تکرار کرده‏ ایم. نقل مى‏ کنند پیغمبر (صلی الله علیه و آله) فرمود: بله، به شرط اینکه صاعقه‏ یى نفرستاده باشى که درخت‏ها را بسوزاند! گاهى صاعقه‏ یى مى‏فرستیم، درخت‏هاى ما را مى‏ سوزاند. گاهى مثل آن درویشِ خوش خیال با عصا مى‏ زنیم، کوزه‏ ى روغنمان مى‏ شکند و روغنمان مى‏ ریزد. گاهى با یک گناه سقوط مى‏ کنیم. گاهى با یک انحراف، خود را از ارزش مى‏ اندازیم. باید مراقب باشیم. 

آیت‏ اللّه العظمى سید على خامنه‏ اى، بیانات ،سال‏1384 جلد 25 .خانواده شهدا

  • ابراهیم سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی