نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

شجاعت کد خدا

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ق.ظ

آل‏ عمران : 178   «وَ لا یَحْسَبَنَّ الَّذینَ کَفَرُوا أَنَّما نُمْلی‏ لَهُمْ خَیْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ إِنَّما نُمْلی‏ لَهُمْ لِیَزْدادُوا إِثْماً وَ لَهُمْ عَذابٌ مُهینٌ»

و البته نباید کسانى که کافر شده‏ اند تصور کنند اینکه به ایشان مهلت مى‏دهیم براى آنان نیکوست ما فقط به ایشان مهلت مى‏دهیم تا بر گناه [خود] بیفزایند، و [آن گاه‏] عذابى خفت‏ آور خواهند داشت‏.



شجاعترین مرد آمریکا با مجهزترین ناو به زن و کودک بی دفاع در هواپیمای مسافربر حمله کرد و مدال شجاعت گرفت.
 

آل‏ عمران : 21   «إِنَّ الَّذینَ یَکْفُرُونَ بِآیاتِ اللَّهِ وَ یَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ حَقٍّ وَ یَقْتُلُونَ الَّذینَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النَّاسِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابٍ أَلیمٍ»
کسانى که به آیات خدا کفر مى‏ ورزند، و پیامبران را بناحق مى‏ کشند، و دادگستران را به قتل مى ‏رسانند، آنان را از عذابى دردناک خبر ده.


الزمر : 69   «وَ أَشْرَقَتِ الْأَرْضُ بِنُورِ رَبِّها وَ وُضِعَ الْکِتابُ وَ جی‏ءَ بِالنَّبِیِّینَ وَ الشُّهَداءِ وَ قُضِیَ بَیْنَهُمْ بِالْحَقِّ وَ هُمْ لا یُظْلَمُونَ»
و زمین به نور پروردگارش روشن مى‏شود، و کتاب [اعمال‏] را مى‏ نهند، و پیامبران و شهیدان را بیاورند و میانشان به حقّ و راستى داورى شود، و آنان مورد ستم قرار نمى‏گیرند
(پاداششان را خواهند گرفت)

پیام تلفنی امام خامنه ای درباره سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در سال 67


بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

ملت عزیز ایران، برادران و خواهران، حادثه‌ی عظیم و فاجعه‌آمیز حمله به هواپیمای مسافری و کشتار مظلومانه‌ی صدها مرد و زن و کودک مسافر نشان‌دهنده‌ی خشم و کینه‌ی دیوانه‌وار امریکا نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ماست. نشان‌دهنده‌ی آن است که شیطان بزرگ در رویاروئی با اسلام تا سقوط در لجنزار وحشیانه‌ترین جنایات پیشرفته است. نشان‌دهنده‌ی آن است که دستگاه استکبار پلید از ترفندهای سیاسی و تبلیغاتی و نظامی خود علیه ایران اسلامی طرْفی نبسته و اکنون برای دشمنی کردن راهی جز تروریسم خشن و فضاحت‌بار نمی‌شناسد. همچنین نشان‌دهنده‌ی عمق فاجعه‌ای است که امروز بشریت با آن روبروست؛ یعنی این‌که دولتی مدعی تمدن با آن همه پرگویی ریاکارانه درباب حقوق بشر و تظاهر به مخالفت با تروریسم چگونه محصول پیشرفتهای بشری را در راه عملی چنین خجلت‌آور به کار می‌برد و صدها مسافر را در فضای مجاز و معمولی، چنین بی‌رحمانه و قصاوت‌آمیز به آتش می‌کشد و صدها خانواده را در داغ عزیزان خود به ماتم می‌نشاند. این دولت امریکا و شخص ریگان رئیس جمهور آمریکاست که من اکنون بنام ملت ایران او را و آن دولت را به عنوان جنایتکار و قاتل معرفی می‌کنم و این را همچون پیامی از سوی یک ملت انقلابی که در راه عقیده و آزادی و استقلال خود شجاعانه مبارزه می‌کند، برای مردم آزاده‌ی جهان و برای افکار عمومی ملت امریکا و نیز برای نسلهای آینده‌ی تاریخ می‌فرستم. ملت عزیز ایران ما در مبارزه‌ی بزرگ خود و برای حفظ شرف و استقلال خود شهدای زیادی داده و بهای سنگینی پرداخته‌ایم؛ اما در این مبارزه تاکنون پیروز شده‌ایم. خشم دشمن دلیل پیروزی ماست و ارتکاب جنایت هولناک و فضاحت‌آمیزی که امریکا دیروز مرتکب شد دلیل دیگری است بر ناتوانی شیطان بزرگ از این‌که ملت ما را در صحنه‌ی سیاسی به عقب‌نشینی وادار سازد. ما با نیروی معنوی و لایزالی که از ایمان و حقانیت خود داریم صحنه‌ی مبارزه با شیطان بزرگ را ترک نخواهیم گفت و مطمئنیم که حسرت غلبه بر اسلام را به دل دشمن خواهیم گذاشت. ما به دنیا اعلام می‌کنیم که ملت ما برای حفظ استقلال خود و برای عقیده‌ی خود آماده است که همچنان با زورگوئیهای دنیای استکباری و تجاوزگری امریکا مبارزه کند. این مبارزه‌ای مظلومانه اما شجاعانه و افتخارآمیز است و بنابر تجربه‌ی تاریخ از پیروزی نهائی برخوردار خواهد شد. ما بااطمینان کامل می‌گوئیم که رژیم استکباری امریکا با آسیب‌پذیریهای خود تاب مقابله با یک ملت مؤمن، شجاع، فداکار و خداجوی را نخواهد داشت و ناگزیر به عجز و عقب‌نشینی خود اعتراف خواهد کرد. ما همچنین اخطار می‌کنیم که دولت امریکا باید عواقب این جنایت اخیر خود در خلیج فارس را تحمل کند و مسؤولیت هر پیش‌آمدی در دنبال این عمل فاجعه‌بار با آن دولت و شخص رئیس جمهور امریکاست. این‌جانب حادثه‌ی غم‌انگیز شهادت جمعی از مسافرین بی‌دفاع را به رهبر عظیم و پدر عزیزمان و نیز به همه‌ی ملت ایران و بویژه به خانواده‌های مصیبت‌دیده تسلیت می‌گویم و از خداوند برای آنان صبر و مقاومت و آرامش قلبی و روحی مسألت می‌کنم.

والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته


  • ابراهیم سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی