نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

موتوا بغیظکم

جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ

این را می نویسم برای اینکه شیطان و دوستان و یارانش از کافر و مشرک و منافق و فاسد و فاسق و ... چه داخلی و چه خارجی، به فرموده قرآن دلیل ناکامیشان  در مقابل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و مردم ولایی را بدانند و از عصبانیت بمیرند «قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ» و مژده ای باشد برای مؤمنین پای کار انقلاب مقدس ایران اسلامی «یُبَشِّرُهُمْ رَبُّهُمْ بِرَحْمَةٍ مِنْهُ وَ رِضْوانٍ وَ جَنَّاتٍ لَهُمْ فیها نَعیمٌ مُقیمٌ» و آنهایی که مرددند «مُذَبْذَبینَ بَیْنَ ذلِکَ» تصمیم خود را بگیرند که در حزب الله باشند یا در حزب شیطان.

شیطان و حزبش 44 سال است در تلاش اند تا انقلاب مهدوی، حسینی و ولایی ایران عزیز را محو کنند اما هر روز بیشتر از روز قبل نا امیدتر و شکست خورده تر می شوند. چرا؟ واقعا چرا؟ چون این وعده خداست و وعده خداوند بر پیروزی حق بر باطل و حکومت جهانی الله به رهبری امام زمان (علیه السلام) بر عالم است و وعده خدا رد خور ندارد «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ» اگر غیر از این بود این انقلاب با این حجم از دشمنی و جنگ های مختلف و ترکیبی استکبار جهانی شیطان و یارانش به طور معمول حتی یک ماه هم نباید دوام می آورد. در مقابل تجزیه طلبان داخلی در چهار گوشه کشور ایستادن و در برابر ارتش مسلح شده توسط ابرقدرت های غرب و شرق پیروز شدن، فتنه های براندازانه با هزینه های میلیارد دلاری را خنثی کردن، سخت ترین و شدیدترین تحریم های تاریخ بشریت را تبدیل به فرصت کردن و در سایه گرانی و تحریم و جنگ و تورم به پیشرفت های عجیب رسیدن آیا غیر از تحقق وعده خدا و اراده الهی بر حفظ این انقلاب، چیز دیگری می تواند باشد.
ان شاء الله به کوری چشم دشمنان، این مردم نمونه با رهبری بی نظیر امام خامنه ای، پرچم انقلاب آخرالزمان را به صاحب اصلیش خواهند سپرد و زمین همانگونه که از ظلم و جور پر شده از عدل و داد پر خواهد شد.

*****

امام خامنه ای

پیشرفتها است که دشمن را عصبانی میکند، ‌دشمن را خشمگین میکند. قرآن فرمود: «قُل موتوا بِغَیظِکُم‌» همین را مرحوم شهید بزرگوارمان [بهشتی] ترجمه کرد : «از این عصبانیت بمیر»! این ترجمه‌ی آیه‌ی قرآن است: موتوا بِغَیظِکُم. دشمن عصبانی میشود، ناراحت میشود؛ کارهایشان کارهای عصبی است، حرفهایشان حرفهای عصبی است. هر چیزی که ایران را قوی کند آنها را ناراحت میکند؛ چرا؟ چون میدانند که اگر ایران قوی شد، توطئه‌ی علیه ایران ناکارآمد خواهد شد؛ لذا نمیخواهند ایران قوی بشود. 1401/11/26

  • ابراهیم سامانی

امام زمان

انقلاب

انقلاب اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی