نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

شهید دانش

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ
 
نظر رهبر معظم انقلاب درباره تلاوت «حسن دانش»+فیلم تلاوت
قاری برگزیده مسابقات قرآن با بیان اینکه خودم را برای دیدار با رهبری آماده کرده بودم، گفت: پس از پایان تلاوت که به دست‌بوسی ایشان رفتم، گفتند: «آیات خیلی خوبی بود، صدای بسیار خوبی داشتید؛ صوت و لحن و وقف و ابتدا هم خوب بود».
  
به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمعه دوم خردادماه با معرفی برترین‌ها به پایان رسید که «حسن دانش» نماینده کشورمان موفق به کسب رتبه نخست در رشته قرائت شد.
 
 
وی در ابتدای دیدار مسئولان و شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مقام معظم رهبری که شنبه دوم خردادماه برگزار شد، به تلاوتی از آیات قرآن پرداخت.
 
 
سپس در محضر رهبری حاضر شد و لحظاتی با ایشان به گفت‌وگو نشست که در ادامه فیلم تلاوت وی در محضر رهبری تقدیم می‌شود.

تلاوت «حسن دانش» در محضر مقام معظم رهبری
2 خرداد 1394
دانلود

این قاری بین‌المللی پس از این دیدار در نشست صمیمانه با خبرنگاران که در سازمان دارالقرآن برگزار شد با بیان اینکه امسال برای دومین بار در محضر مقام معظم رهبری تلاوت داشتم، گفت: سال 1382 در 17 سالگی در محضر ایشان تلاوت کردم؛ در آن زمان استرش خاصی داشتم که تا قبل از آن چنین حسی را تجربه نکرده بودم. بعد از این تجربه زیبا همیشه از خدا می‌خواستم که توفیق تلاوت مجدد در محضر ایشان را به من بدهد که امسال با موفقیت در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به آرزویم رسیدم.
 
خودم را برای دیدار با رهبری آماده کرده بودم
وی با بیان اینکه تلاوت در محضر معظم‌له بسیار سخت است، افزود: امسال پیش از حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در کنار تمرین برای مسابقات برای تلاوت در محضر ایشان هم برنامه‌ریزی می‌کردم؛ البته می‌دانستم رهبری در مناسبت‌های مختلف قاریان را به ارائه تلاوت‌های معنامحور تشویق می‌کردند به همین جهت من هم سعی کردم در محضر ایشان تلاوتی معناگرا داشته باشم البته در این راستا به راهنمایی‌های اساتید نیز عمل کردم.

 
هنگام دیدن رهبری همه چیز را فراموش کردم
دانش با اشاره به اینکه پیش از دیدار با رهبری صحبت‌هایم را آماده کرده بودم، افزود: وقتی در محضر ایشان حاضر شدم زبانم بند آمد و همه آنچه را که آماده کرده بودم، به فراموشی سپردم.
 
 
وی با بیان اینکه دیدار اخیر با مقام معظم رهبری یکی از بهترین خاطرات افتخارآفرین زندگی‌ام است، درباره صحبت‌هایش با رهبری گفت: پس از پایان تلاوت که به دست‌بوسی ایشان رفتم، تشکر کردند و گفتند: «آیات خیلی خوبی بود، صدای بسیار خوبی داشتید؛ صوت و لحن و وقف و ابتدا هم خوب بود». این فرمایش آقا برایم بسیار دلنشین بود و خوشحالم که ایشان اینگونه به من توجه کردند.
منبع : فارس نیوز

  • ابراهیم سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی