نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

نشریه قرآنی سراج منیر گامی است ناچیز در مسیر نورانی و بی انتهای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

نشریه قرآنی سراج منیر

باسمه تعالی
سعی حقیر در این وبلاگ این است که در حد توان آشنایی بیشتری نسبت به ارزشمندترین یادگاران پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) پیدا کنیم و در مسیر بندگی و تقرب به خدای متعال به دامان آن دو ثقل الاهی تمسک جوییم که راهیابی به حقیقت بندگی جز از طریق آن دو ، میسر نمی گردد.(واحد قرآن و عترت علیهم السلام مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۱، ۱۵:۲۲ - شاگرد بنّا
    احسنت
نویسندگان

یاد یادگار

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

تصاویری تاریخی از یادگار امام راحل

امام، عزیزِ همه بود و حاج سیداحمد آقا، «عزیزترین انسان‌ها براى امام». پس از درگذشت آقا مصطفی و «فقدان فاجعه آمیز او» حالا او بود که با «تلاش بی‌وقفه‌ و پروانه‌وار‌ در کنار مشعل‌ فروزان‌ وجود امام‌» منشا برکات زیادی در نهضت شد. با پیروزی انقلاب، ید مبسوط پدر شد در امور.

او «اعز اشخاص» نزد امام بود و «مشاوری امین» در طول انقلاب برای رهبر کبیر انقلاب.

«ابن الامام»، آن گاه که ماند و «امام» رفت، یادگار او شد و عطر بویای مشامِ جستجوگران پیر انقلاب. خود، فرسوده بود از رحیل راحلِ جماران اما وقت، وقت بی‌تابی نبود. «در میان وسوسه‌ها» باید ایستاد. «یقیناً در اطراف ایشان هم وسوسه‌هایى وجود داشت. در این شکّى نیست. لکن ایشان قرص و محکم ایستاده بودند.»  و «همان اصولی را که مورد نظر شریف امام رضوان‌اللَّه‌علیه بود، با قاطعیت تمام ابراز می‌کردند.» آن یادگار امام «راه حق و راه صحیح را متقرّباً الی‌اللَّه برگزیده بود.» او پاسدار اندیشه ماندگار امام است؛ پاسدار ولایت.

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR، به مناسبت سالروز رحلت جانگداز حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیداحمد خمینی (رضوان‌الله‌علیه)، این مجموعه تصاویر کمتردیده‌شده از فرزند دلبند و یادگار امام را پیشکش دوستداران امام و انقلاب می‌کند.





























  • ابراهیم سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی